sâmbătă, 20 decembrie 2008

Nesimtire de Bucuresti


Am trecut azi prin Cora pt niste ultime cumparaturi pe anul asta.. Dupa ce am terminat de luat tot ce ne trebuia, am mers sa bantuim putin (eu si prietenul) si pe la celelalte magazine din centrul comercial. Am vazut cateva, nimic interesant asa ca hai sa facem stanga imprejur sa ne indreptam spre iesire. Dam sa ne departam de vitrina unui magazin (eu eram la margine) o baba intra in mine cu un carucior.. si incepe distractia :

"Tine drectia dreapta domnisoara"
"Doamna, eu eram cu spatele, normal ca nu v-am vazut, dumneavoastra nu puteati sa ocoliti putin?"
"Vai, eu femeie la 70 de ani.."
"Doamna, eram cu spatele, cum era sa va vad? Dumneavoastra de ce nu m-ati ocolit?"
"Dar de ce sa te ocolesc?"


wtf??? sunt eu cu capul? am ramas tampita uitandu-ma la ea

"Pai nu doamna, de ce sa ma ocoliti, intrati in mine ca doar ce naiba.. Normal ca nu v-am vazut pt ca eram cu spatele, dumneavoastra ati venit din spatele meu, m-ati vazut deci dinainte. Trebuia sa o luati putin mai incolo sa ma evitati"

Nu si nu frate, a inceput ditamai cearta si bineinteles ca nici prietenul nu a putut sta sa se uite cum ma certam eu cu tampita de batrana si mai, mai sa-i traga si o injuratura. S-a abtinut doar cu un "bagameas picioarele" desi stiu ca i-a fost greu sa se multumeasca doar cu atat la cata gura a facut nebuna aia de femeie. Si vezi draga domnule, ea intra in mine cu caruciorul, nu mai zic ca nu a spus nici un "pardon" sau ceva de genul, si la urma urmei tot eu eram cea nesimtita dom'le si sa-mi sara la gat nu alta.

Am mai patit odata ceva asemanator, in drum spre munca, cum sunt aici masinile parcate peste tot inclusiv pe trotuar, venea din sens opus o babuta. Cum nu incapeam si eu pe acolo, am zis sa o las pe ea sa iasa prima. Si deci ma dau in stanga, sa fiu pe aceeasi linie cu masina, babuta noastra sa nu trebuiasca sa ocoleasca nimic, sa mearga drept in fata. Baba se da tot in stanga, ma dau in dreapta, ea se da in dreapta. Apoi o vad isterizandu-se "Dreapta domnisoara, tine dreapta".. Deci pe cat am incercat sa fiu amabila, nu care cumva sa o scrantesc de la locul ei si sa o las sa mearga tot inainte nestingherita, mai face si ca toti dracii. Nici daca intram in ea nu creca facea atata scandal cat mi-a facut pt ca vezi dom'le m-am dat in stanga in loc de dreapta. Trecuse de mine cu vreo 10 metri de acuma si tot comenta, nu mai tacea odata...

Am ajuns la concluzia ca batranii din Bucuresti care nu sunt pe strada si cersesc, restul sunt niste nesimtiti fara pereche, cu aere de nu-i adevarat si care au impresia ca totul li se cuvine fara sa dea nimic in schimb...

3 comentarii:

giuly spunea...

peste tot e asa..profita oarecum de batranetea lor si considera ca mereu au dreptate

Anonim spunea...

wove you! zambeste si nu mai da atentie detaliilor!! peste tot sunt asa, e vrba de frustrare...asa ca mergi mai departe cu capul sus!
pupi!

Mihaela Chelaru spunea...

Crede-ma si batranii din Iasi sunt la fel!!!!!