sâmbătă, 14 februarie 2009

Am crescut


Timpul trece.. si imi dau seama ca m-am indepartat de o multime de prieteni din copilarie asa aiurea si tot ma indepartez. Uit sa spun un "buna" o data la trei luni, uit sa sun la o zi de nastere iar apoi spun ca nu mai are rost pt ca ocazia a trecut, apoi trece timpul mai mult si consider ca deja par falsa si parca e ciudat sa sun asa din senin dupa ce jumate de an am fost absenta. Si totusi ii iubesc pe toti si mi-e dor de ei de mor. Am crescut, mi-am ales un alt drum fata de 3/4 dintre ei si asta m-a facut sa ma indepartez. Nu vreau sa fac asta dar parca timpul se incapataneaza sa ma rupa de copilarie si automat de prieteni. Si daca o sa cititi si voi postul asta, sper ca stiti ca sunteti super aproape de inima mea si daca pare ca va ignor, va jur ca nu e intentionat, pe cuvant ce cercetas... iar cercetasii nu mint, sa stiti >:D<

Sa stiti ca astept si bipuri, apoi sun eu, nu e bai :) Big kiss si big hug pt fiecare dintre voi... milioane de hug-uri si kiss-uri chiar

3 comentarii:

cartush spunea...

big hug, pinguin! >:D<

Michan spunea...

pupaceli multe multe si tie pinguin :*

miss you and the penguin crew :)

Andreea Mitan spunea...

Articolul asta as fi putut sa-l scriu si eu... Mi-e dor de voi si mi-e ciuda pe mine ca nu fac nimic sa va vad.

Pupici, Micha!